Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Малко съвет не е излишен :)[shtrak] Хаиде Фенове на КАНОН
Автор: lion4e   
Дата:   09-02-09 17:57

Здравеите,един колега се запали също по фотофрафията,а и аз съм начинаещ,и се колебае между няколко апарата:

1 Nikon D40 Double Zoom kit с обективи 18-55mm и VR 55-200mm

2 Nikon D60 kit с AF-S 18-55mm VR обектив

3 Sony DSLR Alpha 200 kit ( 18-70 mm )

4 Olympus E-420 kit Zuiko Digital 14-42 mm f/3.5-5.6

5 Pentax K-m kit с обектив DAL 18-55mm

Малко коментар по темата:)[ezik]
и да падат снимки......[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Кои да избера за [shtrak] [shtrak] [shtrak]
Автор: IvcheTo   
Дата:   09-02-09 18:06

д60

Re: Малко съвет не е излишен :)[shtrak]
Автор: cicomanco   
Дата:   09-02-09 18:09

D60![smilie24]

Автор: asahi   
Дата:   09-02-09 18:14

Знайш кво?
За теб няма никакво значение кой от гореизброените ще вземеш. Снимките ще са ти едни и същи. Фащай тоя, дето ти лепне в ръката и бегай да снимаш.

Виж, ако изкараш един курс разговорът ще е друг.

Автор: Мартин_Илиев   
Дата:   09-02-09 18:15

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Автор: martinrousev   
Дата:   09-02-09 18:38

Кен Рокуел:

"Personally I prefer Nikon's least expensive D40 over the D60 or D40x. The D60, D40x and D40 are actually exactly the same cameras, differering only slightly in their internal electronics, but differing greatly in their prices.