Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Снимката, явно е от фотосесия, а там е нормално модела да е по "изтупан".
п.п. Много ги обичам такива "двайсетипървовековци". Миналата година нося снимки от кръщене на клиенти. Обикновено, освен флашка правя и по 3-4 принта на А4. Давам флашката и папката на родителите, а кръстникът (българин живеещ в Италия) преди да види принтовете, с ирония казва:
- Що ги прайш тия Артии бе. Двайсет и първи век 'сички са с телефони.
- За теб има друга флашката - отговарям и му давам флашката.
В този момент майката отваря папката и вади снимките.
Като видя кръстника принтовете, дето има един лаф, очите му станаха като фарове на ЗИЛ 151:
- Ама те много големи бе !!
- Ами 21 век сме - отговарям - няма да ги правя в телефонен формат, я ?
Що бре, прав е CDman - аз миналата година почти загубих парите от една сесия за бал...
Щерката не хареса снимките от дисплея на апарата, защото приятелките й снимаха в същото време с напудрени телефони за по над 2 бона ...
Просто я помолих след два дена да сравним А4 принтове от моя апарат и от телефоните им ... Зяпна като ударена с мокър парцал, но добре че тате беше наоколо и чу за какво иде реч. И май - слава Богу - беше чувал за разликите, та всичко мина ОК :)
Не си показал кои са тия плакати, които будят таквоз недоумНение.
Инак жената си е симпатична и трЕска в земята половината 20 годишни кифли, фафли, мишелини и т.н.
Ке проблема?!
Чудех се дали да коментирам, ама що пък не.
Възмущавате се някои от обработката на снимка. Като гледам тук из галерията особено пейзажите. Повечето са прекалено обработени, особено цветовете. Да красиви са, но повече приличат на картина, а не на снимка. Това си е лично мое мнение, аз просто не съм привърженик на картинките, въпреки, че понякога се получават доста добри неща.
Текстът беше премахнат от Администратор на Фото Форум, защото съдържа СПАМ, не е по темата, е предпоставка за конфликти, има лош правопис или противоречи на правилата на сайта.
Текстът беше премахнат от Администратор на Фото Форум, защото съдържа СПАМ, не е по темата, е предпоставка за конфликти, има лош правопис или противоречи на правилата на сайта.
Текстът беше премахнат от Администратор на Фото Форум, защото съдържа СПАМ, не е по темата, е предпоставка за конфликти, има лош правопис или противоречи на правилата на сайта.
От всяка тема става политически дебат, а почне ли се такъв - тук нямаме спиране
По темата: ставаше дума за обработката на фотографски портрети за нуждите на реклама и пропаганда. Не съм в София от много време и не съм виждал тия плакати, но нищо от тях не би ме учудило. НОРМАЛНО Е - и всички политици до един (по света и у нас) - са най-редовно показвани с 'напудрени'* портрети. Кой и защо се изненадва от това?
* 'напудрени' в най-широк смисъл: от буквалния (гримьори и стилисти подготвят жертвата за фотосесията), през фотографи (избиращи ракурси, осветления, оптика и ефекти), през пост-процес (в който всичко е възможно) - та до дизайнери на плакатите и дори печатарите оставят своя 'отпечатък' за крайния продукт. И всичко това под уверените насоки от 'имидж стратези'... Това си е кухнята на тая 'индустрия' и ако някой случайно пропусне някое от горните звена по веригата, той веднага изпъква ярко като 'жалък аматьор' и плакатът му стои като скалъпен от самоук четвъртокласник.
Напудреният портрет не гарантира изборна победа, но не-напудреният никога НЕ печели избори.
Ако искате темата да е фотографска, придържайте се към темата.
Другото си го знаем за политиката.
А и темата ще я изтрием, защото няма да има място тук ако е политическа.
Колкото до снимката, с която е започнала темата, тя е правена от човек, който борави добре със светлина. Водил е и ще води обучения с курсове и уъркшопове на Фото Форум. За добро или лошо тези снимки изглеждат добре и очевидно хората ги забелязват.
Нямам съмнения в качествата на фотографа и въпреки всичко подобни снимки като тая, дето рафито я е качил ми идват твърде клиширано!
Още от времето на Дилма русеф, Меркел, Урсула и прочее всичките тия шаблони с подпряни брадички и навити (или умишлено скъсени) ръкави в стил "Вижте ме колко съм работна" - са меко казано неудачни!
Еле пък тия от кнсб-то дето сигурно и за 2 лв. полезна работа не са свършили през живота си!
Там противоречието е повече от фрапиращо!
Темата си е тъпа, та дрънка - баш за затваряне.........
Ние, по-дълбоко въвлечените във фотографията, сме ощетени от едно качество да оценяваме рекламната снимка от гледната точка на реципиента. За разлика от нас той е нетрениран, необучен, все още подвластен на мейнстрийма, определен като масов вкус. На него и опънатите блузки му въздействат, и навитите ръкави, и палавия поглед. Затова е съвсем в реда на нещата една кандидатка за кмет, излъчваща сексапил като за порно актриса, да стане порноактриса. Това му е в главата на бай реципиент, не новата метростанция до пазара Ситняково.
Ние,по-дълбоко въвлечените в реципиентството,сме ощетени от едно
качество да приписваме на всеобщия човешки стремеж да изглеждаш
интересно насоки,определяни от нашите представи и величие.
В древногръцката митология един младеж, роден в областта
Беотия е дал повод за размисъл...
Всичко това за създаване образи за 'реципиента' е вярно, но с 2 малки уговорки:
1. За ЦЕЛЕВИЯ ('таргет', на чист български) реципиент, не за всеки изобщо. Политическата пропаганда е като търговската реклама за масовия потребител - цели най-ниския общ знаменател. Да продаваш прах за пране е същото като да апелираш да ти гласуват. 'Каквото повикало...'
2. Лицата, фигуриращи в полит-пропагандна и комерсиално-рекламна фотография имат НАЙ-МАЛЪК глас в това как ще изглежда снимката (ако изобщо имат някакъв). Има си, както писах горе, 'имидж-стратези', режисьор-постановчици, артист-фотографи и плакатни дизайнери за тая работа. Та - нарцисизъмът на модела не е фактор, той му остава за пост-фактум консумация в къщи.