Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Adobe Lightroom 5
Автор: batko_kn   
Дата:   11-01-14 13:49

Аз съм наистина начинаещ с апарати DSLR и обработка на снимки с програми.Имам View NX2 i Adobe Lightroom 5 и вчера за 1ви път обработих сам снимки направени Raw и ги форматирах с View NX2 но самата програма е някак си с по опростени качества за разлика от Lightroom там има доста по голямо поле за изява както се казва и повече опции за обработка и специални ефекти,но за начинаещи определено е трудна и искам някой да ми каже от каде мога да си намеря инструкций за ползване на тази програма и то на български за предпочитане или поне като за начало ми кажете как да форматирам от Raw na JPEG пък другите неща може да ги научя с течение на времето и тестване на всичко,но форматирането ми е важно и ми трябва да го открия и науча по бързо и съответно после как да запаметя новия файл след обработката!Благодаря Ви предварително и се надявам,че же се намери кой да ми помогне [smile] [smilie3] апарата ми е Nikon D5100 АКО ТОВА ИМА ЗНАЧЕНИЕ

Отговори на това съобщение
 Re: Adobe Lightroom 5
Автор: hose   
Дата:   11-01-14 16:34

http://www.youtube.com/watch?v=50Id4THh6DU



Отговори на това съобщение
 Re: Adobe Lightroom 5
Автор: jigsaw   
Дата:   11-01-14 17:20

Вероятно под "...форматирам от Raw na JPEG..." имаш предвид експорт на файла в JPEG. Тоест как в крайна сметка да получиш jpeg на харддиска? Не знам дали има ръководство на български, но в youtube със сигурност можеш да намериш безброй видеа за едно или друго свързани с Lightroom. Ако имаш конкретен въпрос, задай го, ще се опитам да помогна.