Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
MarynY, чудесни снимки! Бл;агодаря, че ги сподели, завиждам благородно:)
Особено ми харесват груповите прелитания на самолети от различни поколения - "Heritage flight".
Само да обърна внимание, че C-17 не може да излети от 200 м. разбег и да спре след 150 м. пробег, но и с реалните си характеристики самолетът е достатъчно впечатляващ. Учуден съм, че не са показали F-22 на шоуто. Но пък F-15E кърти. Вярно, не може да върти фигурите толкова пъргаво като примерно МиГ-29, но пък е страшно могъща машина.
P.S. Само една снимчица на B-52H виждам, няма ли повечер и от по-представителни ракурси?
Ник, ако греша, е с няколко метра. Този, както го обявиха е с някакви "подобрения". Цифрата за кацането беше 180 ярда. Наистина спря на няколко дължини на тялото си и с най-силния рев, който съм чувал от реверса на двигателите си.
Б52 беше тотално ограден от маси с ядящи американци. Не ми даде сърце да го снимам в такава обстановка.
П.П. Да попитам. Синият, товарен - на Blue angels, какъв е? Имаше монтирани допълнителни "ракетни" двигатели (виждат се на снимките и излетя по-стръмно и от изтребителите.
MarinY само да спомена че няма как да му монтират допълнителни ракетни двигатели. За колкото двигателя си е проектиран един самолет за толкова, иначе се сменят якостни характеристики, крилата няма да издържат, да не говорим че по таблото му няма да има място за още допълнителни прибори за двигатели.
Иначе за модела виж какво пише на опашката :)
Алтус С-17.
Илиан, става дума за транспортния на Blue Angels.
Ето тук се виждат. Не съм специалист и може и да бъркам, но ъгълът на изкачване, който виждате е истинския, а си мисля, че витлов самолет не може да го постигне.
П.П. Тези осем сопла работеха само при излитането.
Благодаря, за първи път ходя на такова чудо и твърдо няма да е за последно. Усещането е фантастично! Набелязал съм си няколко "изпуснати момента", които ще гоня при следващ случай.
C-130 с ракетните ускорители е "Дебелия Албърт" на "Сините ангели" и е част от шоуто. Витлова машина може да изпълни изкачване с такъв ъгъл, но не и C-130 без ракетните ускорители.
"Алтус" на опашката на C-17 е името на авиобаза в Оклахома, на която се базира конкретната машина. Иначе самолетът беше разработен от МакДонъл-Дъглас и след сливането през '90-те години на миналия век е вече Боинг. А официалното име на самолета си е C-17 Globemaster III.
По принцип C-17 е проектиран да може да оперира от къси полоси за излитане/кацане, около 3000 фута. Но да спре тази буца за 180 ярда просто няма как да стане, барабар с реверсиране на тягата - физика. Много по-леките палубни самолети спират за стотина метра, с използване на спирачни кабели, на кораб, който се движи срещу вятъра.
Всъщност C-17 държи рекорди за кратък разбег и пробег за своя клас - 1400 фута, около 427м. -за своя клас.
Благодаря за чудните кадри!
Сините ангели ги гледах и снимах тук като бяха в пловдив, но ми прецакаха филма в фотото и от тогава мразя лентата
При тях съм гледал зашеметяващи неща, които не съм виждал другаде, някои от които си показал и са ми любимата пилотажна група.
И аз знам, че това са помощни реактивни ускорители на С17 за излитането- ползвали са се и на други военни самолети, 60-те г е било мн модерно.
Това за авганистан може и да е вярно-след началните успехи, където американците унищожиха създадената от тях инфраструктура, сега в променената обстановка нещата закиклиха. Дано наште се пазат да не пострадат. Така и не разбрах, каква е целта там, като нефт няма, освен да си върнат контрола при разпространението на дрога?