Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 изгорял пиксел на ...
Автор: the_shooter   
Дата:   16-06-08 22:44

на сапунерка, канон А560 има ли смисъл изобщо да се обаждам в сервиза (апарата е гаранционен) ще обърнат ли внимание, подлежи ли на ремонт?

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 22:44

що?

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: asahi   
Дата:   16-06-08 22:52

НЯма смисъл, не подлежи на ремонт, не е гаранционен проблем. Ако си в 7-дневния срок от покупката можеш да го върнеш според ЗЗП.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   16-06-08 23:03

asahi: Срокът в ЗЗП е 2 години, не 7 дни. За справка - ЗЗП

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 23:05

Срока е докато излезеш от магазина, за справки - франция [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: asahi   
Дата:   16-06-08 23:08

Шутър, хващай Елена и бегайте в магазина да връщате. После я почерпи сладолед - не вярвам да откаже.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   16-06-08 23:09

the_shooter: Според 'новия' ЗЗП (закон за защита на потребителя) всеки търговец трябва да гарантира, че една стока е качествена и че ще работи съгласно сключения при покупката договор в рамките на 2 години, независимо дали този търговец дава или не писмена гаранция. Т.е. няма да тичаш в сервиза, а тичкаш при търговеца - той по закон е задължен да поправи стоката в период от 30 дни, така че да отговаря на описанието на тази стока в договора за продажба. Най-добре прочети закона преди да се обаждаш където и да е...

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 23:10

Тази стока ще си бачка и с 5 изгорели пиксела... тъй че.. не фърфиш!

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   16-06-08 23:13

navy: Въпросът тук не е дали ще бачка, а защо трябва да се примириш с факта, че са ти пробутали дефектна стока. Аз съм правила не една и две рекламации - не защото не мога да си купя друг тостер за 15 лева, а защото не искам да хвърлям пари на вятъра, а някой да си строи вила на морето с продадените преоценени стоки от Китай.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: asahi   
Дата:   16-06-08 23:14

Навита ли си Шутърчо да те черпи сладолед и да върнете апаратчето?

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 23:15

А кой ти каза, ЧЕ САПУНЕР ОТ ТОЗИ КЛАС с Н на брой изкорели е ДЕФЕКТЕН?
А?
А?
А?

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   16-06-08 23:18

navy: Кой казал, че е дефектен? Къде в спецификацията пише, че е нормално да има дефектни пиксели? Ако пише- да, ако не пише - значи не е според договора и трябва да се поправи, дори и търговецът да не иска.

Проблемът е, че в БГто никой не си търси правата по закон и затова ни пробутват боклуци.... [shtrak]



Публикацията е редактирана (16-06-08 23:19)

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: djogata   
Дата:   16-06-08 23:23

Пише го, и още как [smilie7]
Може би не в книжката, която ти е дадена на тебе, но винаги има някакъв брой пиксели определен, и ако изгорелите са по-малко от тази бройка, гаранция-франция [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 23:26

Именно [smilie7]
1 пиксел 1001% не подлежи на гаранция [smilie7]

Ще се видим във Франция [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: asahi   
Дата:   16-06-08 23:26

Явно не харесва сладолед.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: djogata   
Дата:   16-06-08 23:31

(да ви кажа под сурдинка) - преди година и половина ми ремонтираха лаптопа - изгоряла лампа на екрана - но освен това имах един горещ пиксел - синьото му свети постоянно и на черен фон се забелязва - аз им обърнах внимание в магазина - не ми смениха лаптопа, да знаеш [smilie5] [smilie5]

(а пък в момента горещите пиксели по екрана са вече 5-6 [smilie21] [smilie21] )

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: danbi   
Дата:   16-06-08 23:32

navy, аз ще съм там в неделя, ти?[smilie8]

проблема с гаранцията у нас е, че никой не прилага законите. дори да имаш право, освен ако не изнудиш някак търговеца (не всекиму се занимава) той няма да търпи никакви други последици.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   16-06-08 23:48

Още няма да ходя нито във Франция, нито във Мранция... чакам лятото да си дообиколя БГ планините [smilie7]
Има време, млади сме...

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: the_shooter   
Дата:   17-06-08 09:08

Апаратът е закупен от Метро Варна Декември 2007. В началото със сигурност нямаше подобен проблем (май става дума за "горещ" пиксел защото като на "djogata" синьото му свети постоянно и се забелязва на черен фон, а на снимката стои бял). При моето качество на фотографиране и 15 такива пиксела няма да са най - големият проблем на снимката, но пък от друга страна въпросът май е принципен. Подобни производители залагат по - висока цена именно заради претенции за по - високо качество.

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   17-06-08 09:24

the_shooter: Метро продава на фирми (вече и на самоосигуряващи се лица, но едва ли сте такъв случай). Та в този случай не може да се приложи ЗЗП, а Закона за задълженията и договорите, което означава да прегледате цялата документация, да видите какво пише, или да се обадите в сервиза да попитате. Това е и причината да не купувам от Метро - за някой лев по-малко човек се лишава от права, които не са за подценяване (ако стоката е за лично ползване, а не за фирмено).

Колкото до другите пишещи: може би незнаете, но до преди няколко години (докато аз работех в известна фирма за мобилни телефони) всички телефони, с изключение на тези от Мтел и Глобул, се сглобяваха в България. Т.е. купувате си Нокия и си мислите, че е нокия, обаче не е нокия а нещо, сглобено от части втора употреба, незнайно-какви и незнайно-от-къде. Затова - никаква милост за търговците - жалко е, че хора като вас, вероятно били в много страни извън България, мислят така - но ако никой не си търси правата - никой няма да го спазва - толкова е просто. Това е и една от причините да си купя фотоапаратчето от Англия - защото ако нещо се прецака - няма да ме мотат и да ми го поправят, а ще ми го заменят (не спорете за този факт - личен опит с не едно и две неща), ако не ми го сменят - има достатъчно начини да бъдат накарани. И тук пак ще кажа: за съжаление тези начини съществуват в Бг, но не работят така, както трябва.

аи със здраве

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: ivannn   
Дата:   17-06-08 15:27

последното за Метро е в сила само ако клиента е Фирма. Когато аз пазарувам там като частно лице съм ползвал цялата сила на ЗЗП и съвсем доброволно са ми приемали обратно стока на 2-тия ден след покупката с мотив - "не ми трябва, грешен избор". Веднъж съм връщал и стока с протокол от сервиз, че не подлежи на ремонт. Тъй като беше купувана преди мнооого време и стоката вече не се продаваще, върнаха парите с кредитно известие вместо замяна. Замяна съм правил за тостер - първо го замениха с нов, но и той не беше читав, та го върнах, но тогава бях "познат". :-)

Всичко това няма нищо общо с горния казус. Всяка компания си има политика за това колко броя и какви увредени пиксели се приемат за дефект. Случая е патологичен, защото преди да успееш да се възползваш от потребителските ти права, дадени със ЗЗП, ще се наложи да докажеш, че този 1 горещ пиксел е дефект, което е практически невъзможно. Разбирасе, напълно невъзможни неща няма и всичко е въпрос на време, пари и нерви, но сам прецени колко от тях желаеш да изхабиш в защита на твоята кауза по съдебен път.

Аз лично правя евала на хора, които гонят правата си! ;-)



Публикацията е редактирана (17-06-08 15:32)

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: navy   
Дата:   17-06-08 15:30

МЕТРО е място, където жените обичат да водят мъжете на разходка [smilie7]

гад-няр-ки !

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: emo99   
Дата:   17-06-08 16:31

elenaa [smilie24] .Напълно съм съгласен с теб,че трябва да си отстояваме правата на потребители.Аз върнах Канон400д ,защото не можеше да фокусира както трябва.След консултации с шефа приеха апарата и загубиха клиент.Лаптопа ми даде дефект и 10 дни преди да изтече гаранцията ми смениха екрана.(иначе трябваше да дам 500 лева излишни,толко струвал нов дисплей).На един познат монитора му имаше 1 изгорял пиксел.Беше купен от Техномаркет.След като се обадих там веднага монитора беше сменен.Марката е Самсунг.След 1 час работа на новият монитор се появи изгорял пиксел.Внимавайте с тази марка монитори.На още двама клиенти видях изгорели пиксели на мониторите им от същата марка.[shtrak] [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: elenaa   
Дата:   17-06-08 16:46

ivannn: Аз не пазарувам от метро като частно лице, защото нямам карта като частно лице. До колкото знам Метро издаваха такива карти в зората за откриването си и сега издават такива на самоосигуряващи се лица. Колкото до пазаруването от там като фирма - имах големи проблеми със закупена техника, която очевидно не работеше както трябва (както знаете - в Метро купуваш, после пробваш. мениджърът на Метро Варна ми извади едни теории, едно чудо, изкара се най-великия, а неблагодарни клиенти като мен щели да го съсипят... бла-бла-бла... Чак след като писах до централата на Метро в Германия ми замениха техниката - като трябваше да изслушам познатата реч на мениджъра - затова на никой не препоръчвам Метро, освен ако няма карта на физическо лице.

Колкото за този случай - за дефект може да се приеме и един изгорял пиксел - зависи кой как ще успее да се аргументира. А за мен това е дефект, защото аз съм платила колкото някой друг, при който няма изгорял пиксел ... бла-бла - дълга тема - всичко е въпрос на аргументация и подход...



Публикацията е редактирана (17-06-08 16:47)

Отговори на това съобщение
 Re: изгорял пиксел на ...
Автор: the_shooter   
Дата:   17-06-08 20:49

В крайна сметка аз от Метро ли да си търся правата или от оторизираният сервиз?[smilie11] Във всички случеи до сега при проблем с техника закупена от Метро са ме препращали към съответните сервизи. Наясно съм с възможноста да върна в тридневен срок с аргумента грешна покупка в случая не става дума за това. Мисля си, че това е дефект, в крайна сметка не съм го купил така.


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »