Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
много откачени неща има! Като изказ ми напомня малко на нашия кристал.... Ама не ме питайте какво имам предвид под "изказ"... имам такова усещане само, щото не само съм лаик, ами съм и консуматор предимно и то сенситивен
Мдааа, тоз напомня на оня, оня напомня на другия... Интересно Атже и Бресон съвсем нормално си снимаха и не владееха фотошопа, пък снимките им трудно могат да се сбъркат...
Суон, разгледай хубаво снимките и на Дейв Хил и на Джим Фискус и после тези на Линдън Уейд и ще видиш, че в обработката има доста общи неща, само както казах за мен Линдън е по-слаб в обработката. А относно разплаканите деца...разгледай подробно Джил Грийнберг и ще разбереш ;-)
Иначе има интересни неща чичо Линдън.
Геокар, айде стига с тоя Бресон, да добър е, но фотографията не свършва с него.
Лито, не само подкрепям, аз от личен опит се убедих преди време, че 80% от тези кадри са идея, начин на заснемане, осветление и само 20% са постпроцесинг. Обработката е само, за да придобие идеята цялостен вид (сглобяване на отделните кадри и променяне визията на самите снимки). Това е истината. А има и друго нещо, което открих след дълго "изследване" на снимките на Джим Фискус и то е, че този ефект стои най-добре, когато са снимани афроамериканци (да не казвам негри) какъвто е случаят с рапърите.
Потърсете в Ютюб Джим Фискус и ще намерите няколко клипчета на бекстейдж на негови сесии, в които се вижда как работи, а накрая показват и крайния резултат.
mondragon, ами сигурно има защо. Сега - фотографията още с появяването си се напъна да направи художниците безработни, художници с чувство за хумор на свой ред се опитват да я имитирват - от Дега до хиперреалистите. После се сети, че има нещо присъщо само на нея и точно това я прави конкурентноспособна сред изкуствата... А колкото до ктила - имаше време, в което и аз се увличах по такива разработки, просто сега не е така, ама да спорим е излишно, никой не отрича правото на съществуване на различните стилове. Пък колкото до "провокацията" на сюжетите... Преди време един колега от Шумен публикува тук фотография на загинал ром - автентична, явно правена по настояване на близките на жертвата - щяха да го изядат с парцалите братята съфорумци. Та всичко е относително.