Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: da.fo   
Дата:   09-04-25 16:13

В края на февруари кандидатствах за покупка на обектив от Фотосинтезис на изплащане чрез TBI bank. Одобриха ме, платих първоначална вонска на фотосинтезис(100тина лева) и след 15-20 дена платих и първата вноска 93,30 към TBI Bank. Получих обектива с наложения платеж от Фотосинтезис и дотук всичко е ОК. Вчера ми звъни служителка от Фотосинтезис и ми казва,че по причина някаква грешка(не каза на кого и коя инстанция) договора ми за лизинг бил анулиран и се налагало да преподпиша. Изпращат ми документите в които никъде не се упоменава ,че съм внесъл първата лизингова вноска 93,30 а пише ,че дължа 12 вноски Х 93,30. И договора е с нова дата 08.04.2025г. Днес ми звъни отново служителката и аз заявих ,че докато не се упомене ,че съм платил първа вноска няма да подпиша договора. Който е виновен да си поема отговорността. Аз след една година ще трябва да се занимавам или с куп формалности или ще платя още една вноска. След като казах това тонът на служителката стана крайно нелюбезен и дори ме заплаши ,че аз ако не подпиша нов договор ще трябва да върна обектива. Аз отговорих, че съм изряден платец и нямат основание. Тогава тя ме заплаши ,че щели да ме вкарат в "ЧЕРНИЯ СПИСЪК" и нито един фотомагазин нямал да ми продава техника !!! Не стига ,че са виновни и вместо да се извинят и гледат по най безболезен начин за клиента да оправят нещата , те тръгват със заканите напред. Не съм очаквал от този реномиран магазин, служител да се държи така нагло !!!

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: Synthy   
Дата:   09-04-25 16:20

Друг път да си знаеш: стой далеч от тях.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: nyamago   
Дата:   09-04-25 16:36

Вече имаше теми за тях когато за пръв път открих форума преди 10-15 години. Щом още са в бизнеса и на са затворили, очевидно има достатъчен брой хора, доволни от такова 'обслужване'. И/или конкуренцията е същия дол дренки.

Нищо лично - пазарна икономика [smilie8]
[beer]
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: Synthy   
Дата:   09-04-25 16:42

То почти няма конкуренция, там е работата :) Явяват се нещо като монополист. Аз поне не знам да има друг такъв магазин (Павилиона не го броим, вече...).
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: mihajlov2   
Дата:   09-04-25 17:04

Чисто формално (не знам кой е собственик и т.н.) аз се сещам за още два магазина - Dynaphos и Photosviat.
Пазарувал съм и от двата онлайн, а от Dynaphos и директно от магазина, и то скъпа техника. От Фотосвят поръчах онлайн, а техниката я получих и платих в един от техните магазини (веригата ателиета Кодак) Не съм имал проблеми. Но и не съм кандидатствал за кредит. Поне за Dynaphos видях на сайта им, че предлагат и на кредит през УниКредит Булбанк.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   09-04-25 17:04

Тази служителка има ли си име, че да я вкараме в нашия черен списък?

Договорът ти е с TBI. Плащай си вноските и си ползвай обектива със здраве. Който е сгрешил да намери начин да си оправи грешката без да те въвлича в непроятни емоции.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: Belshazzar   
Дата:   09-04-25 17:23

Договорът му за стоков кредит следва да е с банката, предвид което не е ясно защо му звънят от магазина, който би трябвало да си е получил цялата сума за обектива.

Встрани от конкретния казус, аз имам положителни впечатления от тях, като обаче никога не съм купувал нищо на лизинг.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: da.fo   
Дата:   09-04-25 17:32

asahi, не се съобразих да го запомня !!![beer]
И от TBI после ми звъниха. Много културно и възпитано се държа служителят, който отговарял за работата с Фотосинтезиса но и той не каза: Г-не, извинявайте за грешката, предлагам да Ви върнем първата вноска към нас и Ви изпратим нов договор с днешна дата и ще дължите 12 вноски а тръгна да ми обяснява,че в който клон ако съм влязъл на банката и щели да ми покажат ,че има преведени 93,30. Нашия град е малък и няма клон на TBI - ами сега [smilie10] !!! Затова ще си плащам редовно и ще си [shtrak]със Samyang - a 85/1,4 [smilie21]
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: borisu   
Дата:   09-04-25 19:53

Рядко ходя у фотосинтезис, последните два пъти ходих за по една карта памет. Направи ми вчепатление и двата пъти неадекватността на субекта на касата - трябваше и двата пъти да идва някой да обяснява къде да намери съответната карта, как да бъде платена и пр. А веднъж търсих преход никон-фуджи. Беше ми предложен такъв за малко под 300 лв и агента упорито ме убешдаваше, че има и автофокус и пр., макар че беше прост метален пръстен без пинове, без нищо. Вероятно и там заплащането е "конкурентно" и има текучество.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: ecobo   
Дата:   09-04-25 20:44

За Синтезиса мога да кажа само и единствено хубави неща.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: OIM   
Дата:   09-04-25 21:48

'' Магазинът е бойно поле , на което всеки ден се сражават търговците срещу клиентите Ако не внимавате всеки път ще губите битката ''

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: da.fo   
Дата:   09-04-25 21:55

ecobo, и аз до скоро бях на твоето мнение, но явно за всяко нещо си има първи път !!!

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: da.fo   
Дата:   09-04-25 22:39

asachi, след като си прегледах пощата и видях ,че договора за преподписаване е изпратен от : Svetla Stoyanova
e-shop | PhotoSynthesis LTD
m: +359889905530
e: operator@photosynthesis.bg
Vasil Levski blv. 57, Sofia, Bulgaria
www.photosynthesis.bg

Предполагам това е въпросната служителка за която стана по горе на въпрос !

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: bogdanov   
Дата:   10-04-25 11:32

Преди около 4–5 години реших да си купя видеокамера. Цената и беше около 4200 лв. Видях, че във „Фотосинтезис“ има точно една налична бройка.
Тъй като живея във Велико Търново, се обадих по телефона за да потвърдя наличността и, най-важното – да помоля да ми я запазят. Любезен служител пое ангажимента и уверено обеща, че докато дойда камерата ще ме чака.

Изминах над 250 километра за около два часа и половина. Спрях директно пред магазина, слязох и влязох с ентусиазъм. Пред мен на касата стоеше нисичка жена, която правеше някаква фирмена поръчка. Обслужваше я друга жена – служителка от екипа. Сред вещите, които тя прибираше в торбите, веднага разпознах точно моята камера.

Помислих си: „Сигурно имат още една.“ Но нямах късмет. Попитах спокойно дали наистина тази камера е единствената и дали служителката е наясно, че пътувам от Велико Търново за нея и че колегата и ми я е обещал. Дори намерих и самия служител – той потвърди разговора ни.

Отговорът, който получих няма да забравя:

„Госпожата прави по-голяма поръчка от Вас, затова ще дадем камерата на нея.“

Просто се обърнах и излязох.
Не съм търсил конфликт. Но усещането – онзи горчив вкус в гърлото, когато думата ти не струва колкото парите на другия – още е с мен.

На следващия ден намерих същата камера в друг магазин – дори на по-добра цена. Малко по-късно получих обаждане от служителка на „Фотосинтезис“ (може би същата, а може би друга), която се извини и предложи да ми поръчат камерата и да ми я изпратят.

Разбира се, отказах.

Ако наистина цената е единственият критерий, по който този магазин измерва клиента, то им липсва всякаква далновидност.
Фирмата, която направи тогава „по-голямата поръчка“, отдавна е фалирала.
Аз, от онзи ден - до днес, съм закупил: 4 солидни фотоапарата, 9-10 обектива висок клас, раници, стативи, светкавици и един куфар с аксесоари от магазини като Динафос, Фотопавильон, Сони, Фото5 и Фото свят. И сега, години по-късно, нося камерите и използвам нещата, които избирам със сърце, не само с портфейл.

Хубаво е на продавачите на техника да им бъде обяснено нещо много важно: Някой от нас не купуват инструменти за снимане или за светене, няма по-голямо щастие да добавим още едно око към очите които имаме.
А кадрите...
Те са светлина между две крачки.
Но явно има магазини за които само сянката от парите е видима.
Окото, сърцето, историята – остават незабележими.

Дано приключи добре и твоят проблем da.fo . Не се сърди на никого и не наказвай себе си заради нечие друго падение!
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   10-04-25 14:10

Казах ли ви, че са фигуранти?

Търговията се състои от много компоненти, но един от тези компоненти е незаменим. Това е клиентското търсене.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: novi4ok   
Дата:   10-04-25 14:28

Фото синтезис са пълни смешници още от създаването си. Ама тук има 5-6 "гурута", който от самото начало се скъсват да ги славословят и да плюят по всеки, който сподели негативен личен опит. Не знам дали е по приятелска линия или са на процент, ама гледам и в тази тема са се изходили подобни. Умните хора отдавна разбраха, че живеят в Европа и европейският пазар им е на един клик разстояние. Хем е по-добро обслужването и съпорта, хем са по-добри цените. Синтезиса още съществува само заради лапнишараните в БГ.
[smilie7]

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: philip   
Дата:   10-04-25 14:39

asahi: "Търговията се състои от много компоненти, но един от тези компоненти е незаменим. Това е клиентското търсене."[smilie24][smilie24]

- В/у което влияе също и рекламата, и инфлЮенсерите (к'ва Убава българска дума-:))...

Колко теми сме гледали тук Сони vs Кони, vs Никони и пр, Мак vs Вин, vs Лин и т.н...[smilie3]

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   10-04-25 18:31

Влияе и отношението на търговеца.
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: nyamago   
Дата:   11-04-25 01:29

"Не е луд който е изял баницата, а който му я е дал."
(Баба ми)

Писах по-горе, че щом тоя бизнес толкова години още не е банкрутитал (и даже доминира), значи достатъчно много хора са доволни от това отношение на търговеца и това обслужване от фигурантите. Така е честно![smilie6]

Също като Демокрацията: печели оня, за когото гласуват 'достатъно много' хора. Недоволното малцинство има избор да се оплаче на Червения Кръст, или на Арменския Поп.
= = = = =

Напомням тия неприятни истини, въпреки че дълги години съм си вадил хляба с клиенто-центричност, съветвайки компании как да градят добри отношения, удовлетворение и лоялност. Всичко, в което вярвам, е точно обратното на каквото пишете за тоя Синтезис.
Животът, обаче, очевидно ни учи на друго [smilie2]
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: yakumo   
Дата:   11-04-25 07:03

Писах по-горе, че щом тоя бизнес толкова години още не е банкрутитал (и даже доминира), значи достатъчно много хора са доволни от това отношение на търговеца и това обслужване от фигурантите. Така е честно![smilie6]

Също като Демокрацията: печели оня, за когото гласуват 'достатъно много' хора. Недоволното малцинство има избор да се оплаче на Червения Кръст, или на Арменския Поп.

В случая, явно, недоволните са малцинство, та затова. Пък едва ли някой е доволен при такива случки.



Публикацията е редактирана (11-04-25 07:04)
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: oswald   
Дата:   11-04-25 10:07

Миналата година търсих кой да ми изпринти снимките за изложба. На въпросната 'фирма' звънях повече от 10 пъти на всички телефони, в продължение на седмица, които намерих в сайта им. Никой не от посочените не отговори...
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: bogdanov   
Дата:   11-04-25 10:15

nyamago,
благодаря ти за споделеното – особено щом идва от човек с дългогодишен опит в клиенто-центричността.
Знам, че си прав в едно:
Масата рядко определя качеството чрез етика – определя го чрез навик.
А бизнес, който оцелява с безразличие, не е непременно слаб – просто не е за мен.

Но аз не написах историята си, за да накажа Фотосинтезис. Най-малко защото там работиха и работят до днес приятели които много ценя...
Написах я, защото някои кадри не се трият, дори когато преминем на следващата сцена.

И да – може би в една пазарна реалност „баницата“ ще яде този, който има по-голяма поръчка.
Но в моето виждане, лоялността, доверието и думата, която си дал, тежат повече от стойността на една фактура.

Окото, сърцето и историята нямат баркод.
А аз все още вярвам, че има смисъл да ги отстояваме – дори когато сме малцинство.

Сърдечен поздрав! [beer]



Публикацията е редактирана (11-04-25 13:11)
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: hose   
Дата:   11-04-25 12:15

аз от тях съм получавал само добро отношение и приятелство... но явно всичко е относително

не прехвърляйте и отношение на отделни служители към целия магазин/екип

истината е, че те са изключително коректни като търговци и магазин, но това което ги направи популярни и превърна в "голям играч" (за БГ стандарта) на пазара, са годините усилия влагани във фотографски събития, изложби, няколкото галерии, които развиваха през годините, сега остана само голямата, представяния, пленери и т.н.

това създава общност и събира хората, не просто размяната на пари срещу техника... а пък за собственика мога само да кажа, че е уникален човек

и не, за съжаление не съм на % [smilie18] че гледам продават доста.... [smilie21]


както и да се е държала служителката, ние не сме свидетели, струва ми се казуса ти е с банката - просто отиди да решиш казуса, надали някой прави специално конспирация, за да ти вземе едни 93 лв повече... и винаги можеш да не платиш последната вноска, ако това те притеснява, пазиш си преводите и никой не може да те пипне



Публикацията е редактирана (11-04-25 12:19)
 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: da.fo   
Дата:   11-04-25 15:02

hose
"струва ми се казуса ти е с банката - просто отиди да решиш казуса "
Щом казуса ми е с банката - защо ми звънят от Фотосинтезис ???
Нашия град е малък и няма клон на TBI bank - сега да навъртя едни 130 км до Варна за да оправям тяхна грешка ли ??? Или най добре до София да дойда ,че тук е и Фотоснитезиса със съответната служителка и клона на TBI bank, които отговарят за лизинг към фотосинтезис [smilie10]

 Re: Наглостта на служителка от Photosynthesis
Автор: lamerko   
Дата:   11-04-25 15:05

Просто от интерес - за вноската, която плати, имаше ли издадена фактура, проформа или някакво известие?
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

 Авторът е затворил собствената си тема.