Автор: didesignbg
Дата: 01-08-13 17:32
Стабилизацията в сензора, ама наминете през съседната тема дето уточняват кога точно сензорната стабилизация омазва пейзажа. Не че всяка ще го прави, предполагам може да се направи и такава без дефекти.
Като говорим за светли обективи и 4/3, 25/1,4 ще дава дълбочина на рязко изобразено пространство, като 50/2,8 на 24*36. 25/1,4 идва нито толкова компактен, нито толкова светъл, за цена да не говорим.
Като сме на тема контрол на дълбочина на рязко изобразено пространство, какво се случва като искам да снимам на светло и на отворено? За да достигна еквивалентна дълбочина на рязкост много бързо ще ми свършват скоростите. При 24*36 и 50/2,8 ако ми трябва 1/4 000, то при 4/3 ще трябва да съм на 25/1,4 и 1/16 000. Същото се отнася и за максималната синхронна скорост със светкавица. А тези неща май още не искат да ги сложат.
И не че някое от тези неща ще ме спре ако реша че искам да снимам с този апарат, напротив бих го купил. Просто ме е яд на производителите че не им стига хранилката от новата система, а и стабилно искат да оберат печалбата от опростяването.
Данните на CIPA за продажбите обаче са доста отрезвяващи спад от 50% за компактните и 24% за апаратите със сменяеми обективи.
|
|