Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Първият е с товароносимост 2.5 кг по спецификация. По-добре да носи повече, отколкото смяташ да му сложиш. И за жУвотни не е ли добре да слиза ниско? Някоя от шерпите или манфрото 190? Малко по-скъпо е, но пък си струва.
Добри /ФАЛКОН/продава карбонов /Манфрото/, грабвай го! 055 е хубава серия, а карбона поема добре вибрациите на затвора.
Манфротото е утешение , когато Гицото е блян.
И слагай корковата тапа там където ти препоръх в процепа на куката и прави шедьоври да се радваме!
Имай в предвид , че отката на леката система е по силен от този на тежката.
бенро са доказани по-добри стативи от манфрото... който е видял се е убедил сам
Джъмбо, с цялото си уважение, към теб, в този жанр /уайлдлайфа/има само една марка глава и една марка трипод- Уинбърли Гимбъл и Гицо, останалото очевидно е компромис . А при компромисите приоритетите са други знаеш.
Джъмбо, това са сполучливи прототипи на същата Гимбъл втора версия.Имам подобен прототип и върши чудесна работа наистина. Но имам вече и оригинала и разликата във функционален аспект е фрапираща. Бенрото наистина изглежда сериозен трипод и бих му се доверил ако не бях чул за няколко случая , които при лош късмет биха могли да костват "здравето" на обективи надвишаващи многократно стойността на трипода.
аз понеже съм си играл с тази глава (има клиент който си я купи и е доволен ) та не намирам нищо фрапиращо в начина и на работа....
не знам какви случаи си чувал то кой ли не е "чувал" какво ли за коя ли не марка, но странно има над 400 продадени беро статива за последната година в бг... и още нищо не се е чувало... освен ако самия ползвател не му е помогнал да се чуе...
Възможно е причината да е поради неправилна ползуване наистина. Колкото до главата , напълно е възможно да е дори по-добра от оригиналната Гимбъл, но аз нямам достатъчно опит да преценя обективно и се доверявам на чуждите мнения и скромните си наблюдения върху оригинала.
ПД: Защо се ориентираш към глава на ябълковиден болт? Това не мисля, че за нас е добро решение...
Другото, за което ти казаха по-горе колегите също е адски важно - стативът да може да се разчеква - краката да стават напълно хоризонтални. Това е крайно необходимо, когато се снима от положение по корем. За целта колоната трябва да може да се сваля.
Джъмбо: Манфрото имат едно огромно предимство за мен, поне за момента - автоматичния статив - свалям го от колата, разпъвам го и обективът е цъфнал отгоре за 30 сек. Изключително удобен и за бърза корекция на височината, и за нивелиране. Ако вашите направят такъв, да ми се обадите непременно
Джъмбоооо, какво да чета на това дето си ми го пуснал бре, ами че то е абсолютно неграмотно написано
Най-вероятно е преведено от китайски с гугъл или нещо подобно, щото има маса правописни и граматически грешки, и най-вече е абсолютно неграмотно технически, като нито един от термините не съвпада със стандартните термини на английски.
Мда, сега се опитах да си преведа на английски същият текст. Нищо по същество, малко материял копиран от учебник по композити
Искаш ли да ти дам мои публикации или дори протоколи от университета, имам го същото описано като теоретично въведение, даже повече информация със формули
Не казвам задължително, че статива е боклук - щом те е издържал, значи е здрав. Просто ти показвам, как човек може да лапне като шаран някоя въдица, само защото са написани няколко сложни фрази
колко си ползвал гицо или бенро.... ще човек остава с впечатление колко години наред си ги ползвал и как си се убедил в качествана на 2 та... щото май само си намираш на приказка... чул си някъде нещо си дай сега да го разказваме като легенда
Джъмбо, не знам какво е, ама е написано НЕГРАМОТНО на английски, и информацията е напълно обща, нищо конкретно. Просто учебник, преведен лошо.
Пак повтарям, това не значи, че стативът е лош, нито пък пречи информацията да се публикува от авторитетно фото-списание - редакторът едва ли се занимава със смятане на композити по цял ден, за да знае какво съдържа текста. Но фактът си е факт - за 1 час мога да ти скалъпя по-сериозен текст
Не бе Джъмбо, за 3-ти път ти казвам - не значи, че статива е лош, значи, че от гледната точка на човек, занимаващ се с композити във всекидневната си работа (а композитите с които аз се занимавам, не държат по 100 кила, а по 10 тона), този текст е супер смешен. Peace