Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
asahi - Обяснявам набързо, защото съм много изнервен вече покрай една рекламация(потвърдена рекламация) в която се казва, че ще се свържат с мен до 3 дни...минаха двойно...звъня им и никой не вдига !
Явно на място ще ходя да се разправям и когато все пак съм имал късмета да се свържа с тях(преди да ми кажат, че ще ми звъннат до 3 дни)все са ме мотаели нещо...то от желязо да имаш нерви...все ще се скъсат....
BourbonStreet - Е, те казват не носете техника в магазина, преди да се свържем с Вас...е колко пъти се свързахме 3 дни срок и то на потвърдена рекламация и вече минаха двойно като дни...дори и телефон не вдигат вече...
Отиди във физическия магазин, направи си рекламацията, вземи протокол и искай да я запишат в дневника за рекламации. След 1 месец трябва да ти предадат стоката във вид, съответстваш на търговския договор. Емоциите не помагат.
Според моя опит с един от БГ магазините и конкретно ходенето на място не промени нищо. И аз имах рекламация, която се забави... Магазина е на 300+ КМ от мен, но пък имах ходене на там и все пак го посетих. На място не ми казаха нищо, реално си беше загуба на време.
В крайна сметка, се оказа нелепа поредица от случайности и макар със закъснение, разрешиха проблема, дори ми направиха символичен жест, за да компенсират грешката.
И аз няма да казвам кой е магазина, но е един от най-силните в бранша.
Каква е тази "солидарност" и "колегиалност" да не се казва името на магазина?! Какво, процент ли взимате от тях, за да им пазите реномето, дават ви големи отстъпки ли?!
Кажете с кой магазин сте имали проблеми - да се знае. Всичките 4-5 магазина (и един куп частни търгаши) за фото техника в България четат тук. Може пък и да се усетят и да се реши по-бързо проблема.
Магазинът не произвежда фотоапарати и не е виновен за несъответствието. Ако си е уредил правилно отношенията с вносителя и дистрибутора такава случка няма да го разклати.
Synthy -"Каква е тази "солидарност" и "колегиалност" да не се казва името на магазина?! Какво, процент ли взимате от тях, за да им пазите реномето, дават ви големи отстъпки ли?!"
Никаква солидарност или колегиалност, не е към тях...никакви отстъпки нямам, а съм дал хиляди там...просто съм човек и изчаквам още малко, но когато ми свърши търпението ставам ужасен, та за това им давам още малко време да ми скъсат нервите докрая !
Пуснах темата за да разбера какви случки имате с БГ магазините и как сте процедирали !
Добре, да ти отговоря: пазарувам от синтезиса ако нямам избор или имат нещо, което искам веднага (или цената е добра). Изпратиха ми лента с изтекъл срок, а като им писах имейл за да се възмутя - нищо. Нито извинение, нито оправдание... нищо. Имал съм и успешни покупки от тях, но като цяло ги избягвам заради отношението им.
Synthy - същите са колега, именно те ми скъсаха нервите Синтезиса.... явно има и други хора, които са недоволни от комуникациите с тях и не само това и пазарят само, защото има нещо при тях, а другаде го няма.
След мейл от моя страна, пак обещаха, че ще оправят нещата !
Ще Ви държа в течение как е завършило всичко това...
> Явно някой следи темата тук,
> защото много бързо се развиха
> нещата и кореспонденцията с тях !
Е колегата по-горе ти го е написал, че се чете ... Белким прочетат и моя пост!
Та да споделя - доста неща, и скъпи и евтини, съм вземал от Синтезиса и винаги съм бил доволен от бързината на реакция и комуникацията с тях.
Напоследък обаче явно нещо не е както преди, като чета какво споделяте за тях...
За какво иде реч - поръчах да ми доставят предна капачка за Tamron 15-30mm G2, защото нямаха наличност. И се започнаха драмите...
На сайта е записано, че когато поръчания продукт не е в наличност, служител ще се свърже с мен за уточнение за срока на доставка и т.н. Е, една седмица никой не звънна, при което им написах леко гневен мейл с подсещане за обещанието им. На следващия ден получавам отговор с въпроса дали потвърждавам поръчката, за да заявяват капачката - потвърдих.
След има-няма две седмици и няколко дена тяхна служителка ми звъни (по-точно на 04.01) за да потвърдя дали да я пращат, защото е пристигнала (капачката де, не служителката...) Потвърдих, и о чудо - днес сме 10.01, а капачка още нямам, макар че след вече наистина гневен мейл от вчера видях, че в статуса на поръчката ми е сложен номер на товарителница с дата на изпращане 04.01 и дата на доставка 05.01 ?!?!? Бегом към уречения офис - викам си може па нещо системата на куриера да се е бъгнала, стават такива неща. Ама нъцки - момчета гледа, търси, вика "Няма никакво движение по тази пратка, явно не е предадена на куриер" ... хъх ???
Та така - не съм очаквал и аз такова отношение точно от такъв голям търговец...
Synthy Аз не споменавам магазина защото няма значение, допуснаха грешка, но посля я поправиха. И подобни грешки стават и в други браншове и не само с BG веригите. Сигурен съм, че сходна грешка се е случвала и с другите вериги на други хора. Нямам отстъпки от там, дори напротив имам при конкуренцията им.
И това което се казва по-горе, за отношенията между вносител и търговец е така. Но в моя случай те нямаха голямо значение. Има 14 дневен срок в който след онлайн покупка, клиента може да върне продукта. Моя случай касаеше такъв казус. Продукта не беше, дефектен. Просто възможностите му бяха много по-малки от твърденията на сайта на производителя и ютубърите които го представяха "безплатно"... Респективно аз не търсех ремонт, или замяна на продъкта. Аз декларирах, че отказвам покупката в рамките на този 14 дневен срок. А грешката си беше точно в магазина. Но пак казвам, въпреки първоначалните ми убеждение, че е нарочно. Оказа се че е просто нелепа поредица от случайности и все пак си я поправиха.
Edit: След последния ми мейл статуса на поръчката вече е променен на "приемане от подател" с дата на очаквана доставка 11.01 ... Нещо пропускам тука май - товарителницата е от 04.01 с дата на доставка 05-ти, как стават тия неща???
Както и да е, явно някой е проспал 5 дни (работни) без да пусне стоката за изпращане...